Na ovoj stranici prikupili smo informacije o tome kako kontaktirati Rizk korisničku podršku, koja ti može pomoći prilikom igranja. Uz Rizk korisničku podršku možeš biti siguran da ćeš dobiti pomoć, bez obzira na to što ti je potrebno.
Ako želiš kontaktirati Rizk podršku, možeš birati između dvije metode: chat ili e-mail. Centar za podršku otvoren je od 08:00 do 24:00 sata te uvijek možeš očekivati brz odgovor.
Registriraj se i besplatno zavrti Wheel of Rizk
Unesi svoje osobne podatke
Prvo moraš unijeti svoje ime i prezime, datum rođenja, spol i OIB te adresu e-pošte, broj mobitela i odabrati lozinku koja mora imati najmanje 8 znakova. Na sljedećem koraku unesi svoju adresu, državu i IBAN.
Istraži ponudu casino igara
Nakon dovršetka postupka registracije, istraži fenomenalan izbor igara na Rizku Casinu. Prijavi se unosom adrese e-pošte i lozinke u polje za prijavu.
Aktiviraj bonus dobrodošlice i besplatno zavrti Wheel of Rizk
Nakon registracije dobivaš besplatnu vrtnju na Wheel of Rizku! Nakon besplatne vrtnje, kada si spreman za igranje, možeš posjetiti stranicu za uplatu na kojoj možeš odabrati željeni način uplate, uplatiti novac i aktivirati bonus dobrodošlice.
Rizk chat
Nema sumnje da većina ljudi koji kontaktiraju Rizk i druga internetska casina najčešće koriste chat uživo. To je zato što je chat najbrži i najlakši način da dobiješ pomoć. Podrška putem Rizk chata otvorena je od 08:00 do 24:00, a odgovor na svoj upit možete očekivati u roku od samo 30 sekundi.
Pa kako kontaktirati chat uživo? Sve što trebaš učiniti je kliknuti na “Chat podršku” u izborniku na lijevoj strani Rizkove web stranice. Zatim klikneš na chat uživo u gornjem izborniku da bi otvorio chat. Prije nego što možeš dobiti pomoć, moraš ispuniti nekoliko detalja kako bi ti agenti najbolje pomogli. Ovo je također sigurnosni postupak koji osigurava da podrška zna da razgovara s pravom osobom. Unesi svoje ime, prezime, adresu e-pošte, datum rođenja i adresu. Zatim odaberi temu za koju ti treba pomoć te koji je tvoj upit, a odgovor ćeš dobiti u roku od nekoliko sekundi.
Rizk E-pošta
Iako je chat najbrži način za dobivanje pomoći, mnogi igrači radije šalju e-poštu. Stoga Rizk korisnička podrška također nudi i ovu uslugu. Ako imaš duže pitanje za koje je potrebno vrijeme za objašnjenje, svakako preporučamo e-mail. E-poštu možete poslati izravno na [email protected]. Ne zaboravi uključiti što više informacija u svoj mail kako bi korisnička služba razumjela o čemu se radi i mogla ti najbolje pomoći. Rizk na e-poštu odgovara u roku od 30 do 60 minuta, ali vrijeme ovisi o vrsti problema te može varirati.
Rizk česta pitanja
Ponekad možda imate općenitije pitanje, a onda bi možda bilo dobro pogledati ČESTA PITANJA. Ovdje možeš pronaći odgovor na mnoga uobičajena pitanja, što znači da se možda uopće nećeš morati obratiti Rizk korisničkoj podršci. Stranicu s čestim pitanjima možeš pronaći i klikom na „Chat podrška“ s izbornika, a pitanja i odgovori navedeni su u nekoliko različitih kategorija. Također možeš koristiti funkciju pretraživanja kako bi odmah pokušao pronaći odgovor na svoje pitanje.
U odjeljku s čestim pitanjima podrška iz Rizka prikupila je mnogo informacija o svemu što se odnosi na casino. Kategorije uključuju račun, verifikaciju, uplate i isplate, casino igre, promocije i bonuse, tehnička pitanja i još mnogo toga. Klikni na kategoriju o kojoj želiš saznati više i pojavit će se sva pitanja u trenutnoj kategoriji. Na primjer, ako se pitaš kako uplatiti novac na račun, možeš odabrati “uplate” da bi saznao više o dostupnim načinima uplata, 3D-Secureu, naknadama i još mnogo toga. Svakako svrati na često postavljana pitanja kada postoji nešto o čemu želiš više informacija, jer ćeš tamo često pronaći ono što tražiš.